2011/11/18

SOINU ERREPRODUZITZAILEA:

Soinu-erreproduzitzaile digitala audio-artxiboak antolatu eta erreproduzitzen dituen gailua da. Hiru motatakoak izan daitezke:
  •     MP3 CD erreproduzitzaileak
  •     Flashen oinarritutako gailu eramangarriak
  •     Disko gogorrean oinarritutako gailu eramangarriak

Nola erabiltzen da? MP3, MP4 eta iPod gailu eramangarrien kasuan, ikasgelan erreprodukzioa partekatzeko, audio anplifikadoreak erabili behar dira, bozgorailuak esate baterako. Beste ekipo batzuek bozgorailuak integratuta dituzte.

Ordenagailuetarako programak oro har erabilera librekoak dira, internetetik behera kargatzen dira eta ordenagailuan instalatzen dira.

Era berean, esan beharra dago gaur egun ikasgeletan soinu-sistema finkoak instalatzeko joera nagusitu den arren, sistema eramangarriek aukera onak ematen dituztela.

Hezkuntzan duten baliogarritasunaz:
Soinu-baliabideek taldeko edo banakako ikaskuntza-esperientziak aberasten dituztenez, soinu erreproduzitzaile oro arlo guztietarako funtsezko baliabidea da, bai ikasgelan, bai erakundean; izan ere, soinu-dokumentazio guztiaren hautematea eta kalitatea errazten dituzte.

Audio-liburuak entzuteko erreproduzitzailea, podcasta, audio- eta soinu-banku bateko artxiboak, aurkezpenetarako ahotsezko eta musikazko euskarria eta askotariko soinu-dokumentazioa (hitzaldiak, musikarien edo poeten errezitalak, eskola-irratiko programak, norberaren ahozko jardunak, besteak beste) erabiltzeak eskolak dinamizatuko ditu, baita hiztegia eskuratzea, ebakera eta elkarrizketa-praxia ere; horrez gain, ikusten ez duten edo ikusmen-arazoak dituzten, edota irakurtzeko trebetasun urria duten ikasleek ikastea erraztuko du.

Gomendatutako guneen artean bat azpimarratzekotan:

VLC Media Player:
http://vlc-media-player.softonic.com/
VLC Media Player erreproduzitzaileak audioko eta bideoko ia edozein formatu erreproduzitzen du. Era guztietako multimedia artxiboekiko bateragarria izatearen arrazoia bere kodek paketea izatea da. Hartara, VLC ez dago Windowsen instalatuta ditugunen mende.

No hay comentarios:

Publicar un comentario