2011/12/07

INSTRUCTIONAL PLANNING ACTIVITY TYPES AS VEHICLES FOR CURRICULUM-BASED TPACK DEVELOPMENT

TPACK (Technological pedagogical content kwoledge) zer da?
Ezagutza teknologiko, pedagogiko eta diziplinarra.
Ezagutza teknologikoa:
Irakastean nola erabili teknologia konkretu bat.
Ezagutza pedagogikoa(P): Nola irakatsi eduki bakoitza.
Eduki Ezagutza(C): Nola erabili eta aukeratu teknologia eduki konkretu baten trataeran.

ONDORIOAK:
Curriculumean oinarrituriko eta pedagogikoki indartsua den hezkuntza teknologiaren erabileraren planifikazioa ez da gauza erraza. Aukera handi baten aurrean aurkitzen da irakaslea eta erabaki anitzak hartu behar ditu. Zoritxarrez, irakasle askok teknologia irakasgaiaren parte garrantzitsua bilakatzen dute “teknozentrikoa”. Eduki eta pedagogia alde batera uzten dutelarik. Irakaskuntza teknozentriko honek curriculumeko oinarrizko edukien barneraketa zailtzen dute ikasleak edukiez baino tresna teknologikoez arduratuagoak baitaude. Alderantziz, ikasketa helburuak ongi aukeratuak badaude, erabaki pedagogikoak ikasleen testuingurura egokitzen badira eta teknologia tresnen erabilera planifikatua badago ikaskuntza prozesua egokia eta arrakastatsua izango da.
TPAC sisteman oinarrituriko ikaskuntzan irakasleek era eraginkorrean antolatuko dituzte klaseak eta ikasleek esperientziaren bitartez ikasiko dute. Prozesua erabaki orekatu eta informazioz ongi hornituriko aukera pedagogikoan oinarriturik egongo da.
Bukatzeko, TPACK ak pentsamendu pragmatikoaren prozesua jarraitzen du. Zer de la eta? Filosofo pragmatikoek dioten bezala pentsamenduaren lehen funtzioa ekintza gidatzea da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario